با تغییر دکوراسیون خرده فروشی خود، بیشتر بفروشید

استفاده حداکثر از فضای یک مغازه خرده فروشی کوچک، به معنی استراتژیک بودن طراحی فضا و سازمان‌دهی کالاهاست که این خود باعث بهتر دیده شده کالا و در نتیجه افزایش فروش می‌گردد. در مغازه‌های کوچک اکثر مشتریان احساس بدی پیدا می‌کنند و تمایل دارند سریع‌تر آن محیط را ترک کنند که این خود باعث کاهش فروش می‌شود. اما چگونه دکوراسیون مغازه کوچک خود را تغییر دهیم تا مشتری احساس بهتری داشته باشد؟ در اینجا ما ۷ راه ساده و قابل اجرا برای این کار را معرفی می‌کنیم:


یکی از دیوارها را رنگ کنید.


نقاشی یکی از دیوارها با یک رنگ تیره و جالب توجه، یک راه ساده اجرایی و در عین حال تأثیرگذار است که باعث می‌شود کوچکی فضا به چشم نیاید و مغازه بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از کاغذهای پر از رنگ برای دیوار هم همین تأثیر را خواهد داشت. در این شرایط مشتری تمایل بیشتری خواهد داشت تا در مغازه شما بماند.

جلوه‌هایی پنجره مانند ایجاد کنید.


پنجره‌ها می‌توانند فضا را بزرگ‌تر جلوه دهند. در یک مغازه دکوراسیون در Stanwood، صاحبان مغازه در دیواری که دو اتاق کوچک را از هم جدا می‌کرد، پنجره‌ای درست کردند تا به محیط احساس طراوت بدهند. در اتاقی دیگر از یک قاب کتانی سفید روی دیوار استفاده شد تا منظره‌ای شبیه به پنجره ایجاد شود. استفاده از آیینه‌های قدی نیز روشی برای ایجاد جلوه‌ای پنجره مانند به‌حساب می‌آید که نورپردازی جذابی ایجاد می‌کند.

عمودی بیندیشید.


نمایش دادن آیتم‌هایی در سطوح متفاوت، فضا را به حداکثر می‌رساند و به چشم مشتریان جذاب می‌آید. استفاده از آویزهایی در سطوح مختلف چنین تأثیری دارد؛ و شما همچنین می‌توانید پرده یا آیتم‌های دیگری را از سقف تا کف زمین برای چرخاندن چشم و بزرگ‌تر جلوه دادن فضا استفاده کنید.

از آشفته و درهم به نظر رسیدن فضا جلوگیری کنید.


اگر باید وسایل زیادی به دکور اضافه کنید، برای اینکار از رنگ‌های خنثی مثل خاکستری یا عاجی در اثاثیه‌های بزرگ استفاده کنید. از رنگ‌های روشن نیز برای گلدان‌ها و کوسن‌ها استفاده کنید. اثاث را نزدیک به هم قرار ندهید تا هر یک فضایی برای دیده شدن داشته باشند.

 


فقط از قفسه استفاده نکنید.


قفسه می‌تواند یک راه خیلی مؤثر برای استفاده حداکثر از فضای دیوار باشد، اما هنوز می‌توانید با خلاقیت بیشتر، راه‌های دیگری برای نمایش محصولات بیابید که فضای کمتری اشغال کنند.

مثلاً به‌جای یک قفسه (ویترین) بزرگ برای جواهرات و اشیا کوچک، توصیه می‌شود یک نقاشی قدیمی با قابی مزین خریداری کنید و روی آن یک پارچه‌ی کتابی بکشید و این جواهرات و اشیا را به آن سنجاق کنید.

برای تقسیم‌بندی فضا از قفسه‌های کتاب‌باز استفاده کنید.


تقسیم‌بندی محیط یک مغازه کوچک، یک چالش به حساب می‌آید که به نمایش محصولات و ایجاد فضایی باروح هم کمک می‌کند. همین‌طور این قفسه‌ها انعطاف‌پذیرند، به این معنی که به شما اجازه می‌دهند به‌راحتی نما و دکوراسیون را تغییر دهید.

فضا را به روش‌های مختلف روشن کنید.


روشنایی در هر مغازه خرده‌فروشی اهمیت دارد. اگر یک گوشه از مغازه شما به‌خوبی روشن نیست، یک فضای از دست رفته به حساب می‌آید. بهتر است از روش‌های متنوع ایجاد روشنایی و تصاویر روشن استفاده کنید. چنین ترکیبی تضمین می‌کند که کل فضای شما به‌خوبی دیده می‌شود.

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.



لطفا پازل زیر را جهت تشخیص اسپم ، تکمیل نمایید

رسانه

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

به کارکنانتان بگویید هیچ‌گاه اجازه ندهند قربانی واقع شوند; اما اگر چنین احساسی دارند بهتر است بروند جای دیگری کارکنند.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA