۱۰ نکته برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی

قابل توجه بازاریان الكترونیكی «كارهای خود را طبق روال انجام دهید و نكته‌های زیر را به خاطر بسپارید.»

 

۱) نامه‌های تبلیغاتی خود را فقط برای افرادی بفرستید كه برای دریافت آن درخواست داده‌اند.
اشتباهی كه بعضی از بازاریابان انجام می‌دهند آن است كه نامه‌های تبلیغاتی را برای افراد مختلف ارسال می‌كنند . استفاده وسیع از این روش در سال‌های گذشته باعث سست‌شدن تجارت الكترونیكی شده است.

۱۰ اشتباه در تجارت تلفنی

این جملات را بسیار شنیده ایم: "نمی‌دانم در تماس‌های تلفنی تجاری چه باید گفت و چه‌گونه باید مشتری را جذب کرد." یا "در این هفته نتوانسته‌ام هیچ مشتری جدیدی بیابم."
آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که از ناکامی‌های متعدد خسته شوید و فروش شما از طریق مکالمات تلفنی متوقف شود؟

هر یک اشتباهات زیر می‌تواند جذابیت فروش را از تجارت شما بگیرد و آن را متوقف کند.

بازاریابی و عوامل مؤثر بر تقاضا

اقتصاد و بازاریابی دو علمی هستند که هر یک در ارتقا و پیشرفت دیگری تاثیرگذار است. بی تردید بدون نادیده گرفتن اصول بازاریابی نمی توان یک بنگاه اقتصادی را چه در سطح خرد و چه در سطح کلان به تعالی رساند. همان طور که بدون در نظر گرفتن اصول علم اقتصاد نمی توان انتظار پیشرفت در بازاریابی را داشت.

یکی از اصول پایه ای علم اقتصاد تعریف عوامل تاثیرگذار بر تقاضای مصرف کننده می باشد. در اقتصاد خرد عنوان می گردد که به طور کلی تقاضای هر فردی تحت تاثیر عوامل مختلفی مثل قیمت کالا، قیمت سایر کالاها، درآمد فرد، انتظارات قیمتی مصرف کننده (تورم) و سلیقه مصرف کننده قرار می گیرد.

بازاریابی پارتیزانی و چریكی برای بنگاه های كوچك

بنگاه های کوچک و متوسط در برابر صنایع بزرگ قرار می گیرند و نسبت به این صنایع مزایای بسیاری دارند، ازجمله ارزش افزوده، نوآوری، اشتغال آفرینی و انعطاف پذیری بیشتر. بنگاه های کوچک و متوسط به اختصار SME نامیده می شود. البته تعریف صنایع کوچک و متوسط در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و تابع شرایط اقتصادی و صنعتی حاکم است.

برگزاری نمایشگاه

اغلب غرفه داران با هدف پیدا کردن مشتری، افزایش فروش و در نهایت کسب سود پا به نمایشگاه های بزرگ و کوچک می گذارند، اما بسیاری از آنها بدون هیچ دستاورد مشخصی پس از پایان نمایشگاه غرفه های خود را ترک می کنند. دلیل این عدم موفقیت در فروش کاملا مشخص است، در واقع اغلب کسانی که به نمایشگاه می روند خریدار نیستند.

ویژگی هایی که همه بازاریابان باید داشته باشند

استفاده از یک مشاور بازاریابی روش بسیار خوب و مناسبی برای آن دسته از کسب و کارهایی است که به هر دلیل بودجه محدودی در اختیار داشته و انتظارات بالایی از کسب و کار خود دارند. اما یک مشاور بازاریابی باید چه ویژگی هایی داشته باشد. کسب و کارهای موفق بخوبی از اهمیت بازاریابی و میزان حیاتی بودن آن جهت سرمایه گذاری در آن اطلاع دارند و در اینگونه مواقع استفاده از مشاورین بازاریابی خارج از سازمان که بصورت آزاد به فعالیت پرداخته و با کسب و کارهای مختلف همکاری می کنند، گزینه ای برنده – برنده برای کارفرمایان و استارت آپ ها به حساب می آیند. در ادامه به 5 ویژگی این مشاورین اشاره می کنیم که برای انتخاب و همکاری با آن باید به جستجو و کسب اطلاع از آنها توجه داشته باشید:

فروشنده هایی که مغز شما را شستشو می دهند

برخی مواقع انسان ها چیزهایی را می خرند که شاید هرگز از آن استفاده نکنند؛ اما دلیل آن چیست؟ دلیل آن فروشنده است! او با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی روی شما تأثیر می گذارد و شما را وادار به خرید می کند.

اما این تکنیک ها چه چیزهایی هستند؟

برنامه بازاریابی شامل چه مواردی می شود

این برنامه ، شامل همه اهداف طولانی مدت یک کسب و کار می باشد که به شکل یک برنامه منسجم و تشریحی طراحی شده است و راهنمای هر شرکتی برای ادامه رقابت در بازار است.
غالباً هر برنامه بازاریابی بر اساس مواردی که در زیر مطرح شده است طراحی و تدوین می شود:

 

یک) چشم اندازها و وظایف و مسئولیتها

کمپین ویروسی

پرسش

 

تعدادی از شعبات یک فروشگاه زنجیره‌ای را مدیریت می‌کنم و فروشگاه‌های تحت نظارتم از دسته فروشگاه‌های تخفیفی هستند یعنی در این فروشگاه‌ها کالاها با درصد قابل‌ توجهی از تخفیف به مشتریان ارائه می‌شوند.

۶ تکنیک بازاریابی عصبی برای طراحی سایت

درحالیکه اکثر بازاریابان درمورد بازاریابی عصبی چیزهایی شنیده اند، اما از استفاده از تکنیک های بازاریابی عصبی دوری می کنند، شاید به این خاطر که آنها را نمی فهمند، به آنها اعتماد ندارند یا فقط برای یادگیری آنها وقت ندارند. در صورتیکه اصول بازاریابی عصبی در واقع جنبه کاربردی روانشناسی رفتاری است که به شما امکان می دهد وبسایتهای جذاب و گیرا بسازید که باعث می شود بازدید کننده تجربه خوش آیندی از بازدید سایت شما داشته باشد و در نتیجه تمایل بیشتری به بازدید مجدد یا خرید از سایت شما پیدا کنند.

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

نقش مدیر این است که به درون فرد نفوذ کند و هوشمندی بی‌همتای او را کشف کند و به عملکرد تبدیل نماید.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA