چگونه هویت برند خود را با اینستاگرام تقویت نمایید؟

اینستاگرام,برند,برندینگ,برندینگ در اینستاگرام,هویت برند

کاربران معمولی اینستاگرام را تصور کنید که دوست دارند ماجراجو به نظر برسند. آنها عکس‌هایی از خودشان در حال سفر به جاهای عجیب غریب، امتحان کردن غذاهای خارجی، و زندگی فوق‌العاده‌‌ شان به اشتراک می‌گذارند. حتی اگر بیشتر وقت خود را در خانه و در حال تماشای تلویزیون بگذرانند، مخاطبینشان آنها را به چشم ماجراجو می‌بینند.

کسب و کارهای موفق هم همین کار را می‌کنند. آنها از اینستاگرام به عنوان دریچه‌ای برای به نمایش گذاشتن ویژگی های شرکت خود استفاده می‌کنند، که آن را به نام هویت برند نیز می‌شناسیم. برندی که به خوبی توسعه یافته مخاطب را به سمت خود کشانده و آنها را تشویق می‌کند تا مشتری شما شوند. همچنین مشتریانی که یک بار خرید داشته‌اند را، با ایجاد رابطه احساسی با برندتان، به مشتری دائمی شما تبدیل می‌کند.
ساخت هویت برند در اینستاگرام به پیگیری نیاز دارد. این چهار قدم را دنبال کنید تا مطمئن شوید صفحه اینستاگرام شما منسجم و نماینده برندتان می باشد.

1. سازگاری پیام ها

تمامی مطالب اینستاگرام شما باید تاکیدی بر برند شما داشته باشند. می‌خواهید برای چه چیزی شناخته شوید، و دوست دارید چه چیزی بدست آورید؟

اگر هم اکنون در حال استخدام استعدادهای جوان هستید، شاید بخواهید به کارمندان بالقوه خود نشان دهید که شرکت‌تان جای مفرح و شادی برای کار کردن است. برای محتوا، بهتر است عکس‌هایی از کارمندانتان در حال انجام فعالیت‌های جالب به نمایش بگذارید.

راهنمایی: نشستن پشت میز با لبخندی اجباری شامل این کار نمی‌شود.

2. سازگاری تصاویر

نوع عکس اهمیتی ندارد، دنبال کننده‌های شما پس از دیدن هر از یک پست‌هایتان باید بتوانند فورا آن را شناخته و بدانند که یکی از پست‌های شماست (حتی بدون دیدن لوگوی تان.)

به عبارت دیگر، محتوای تصویری شما باید علامت خود را داشته باشد.

به هنگام به اشتراک گذاری عکس‌ها، از یک فیلتر استفاده کنید تا به همه آنها حس مشابهی داده باشید.

اگر خودتان عکسی می‌سازید، حواستان باشد که سبک هنری ثابتی استفاده کنید حتی اگر عکس‌ها متفاوت‌اند. سعی کنید از همان رنگ‌هایی استفاده کنید که در برند و دیگر کانال‌های بازاریابی‌تان از جمله ایمیل بازاریابی بکار رفته است.

3. سازگاری فونت ها

در رسانه تصویری مثل اینستاگرام، استفاده از کلمات در تصاویر می تواند موجب موفقیت یا شکست شما شود.

بهتر است که از یک یا دو فونت اصلی در تمامی کانال‌های برند خود استفاده کنید.

اگر کسب و کارتان هنوز فونت مخصوصی ندارد، سعی کنید چند فونت که با صنعت‌تان همخوانی دارد انتخاب کنید.

4. سازگاری زمان ها

خواسته شما این است که مخاطبین‌تان منتظر پست های شما باشند. قابل پیش بینی باشید.

حتی با الگوی جدید اینستاگرام، بیشترین میزان نمایش پست های شما درست بعد از به اشتراک گذاری آن است.

با به اشتراک گذاری در زمان های مشخص و ثابت، دنبال کنندگانتان انتظار دیدن پست‌های شما را در آن زمان ها خواهند داشت.

حالا چه؟

با این پیشنهادات، آماده‌اید تا هویت برند خود را در اینستاگرام به نمایش بگذارید.

اما فقط به پیج اینستاگرام خود اکتفا نکنید. به دنبال راهی برای گسترش تصاویر تقویت کننده برند خود باشید و بهترین آنها را در کانال‌های اجتماعی دیگر، وبسایت تان، و ایمیل‌های بازاریابی خود به اشتراک بگذارید.

وقتی مخاطبین‌تان برند شما را در کانال‌های متفاوت ببینند، هویت برندتان قوی تر از قبل خواهد درخشید و در عکس‌هایی که به اشتراک می گذارید اطمینان بیشتری خواهید داشت.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.



لطفا پازل زیر را جهت تشخیص اسپم ، تکمیل نمایید

رسانه

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

اگر همه چیز مهم باشد, پس بدان که هیچ چیز مهم نیست.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA