تبلیغ خلاقانه کوکاکولا, تبلیغات خلاق, تبلیغات خلاقانه, طراحی خلاقانه بیلبورد, طراحی خلاقانه تبلیغات, بیلبورد خلاقانه, بیلبوردهای خلاقانه, بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه, تبلیغات بیلبورد خلاقانه,

در این مطلب 10 مدل از تبلیغات خلاقانه برای بیلبورد تبلیغاتی در اصناف و شاخه های مختلف را برای شما به نمایش می گذاریم. این تبلیغات بدون شک؛ نگاه های مردم را به خود جلب می کنند. خلاقیت های فوق العاده در این بیلبوردها بدون شک در ذهن هر کسی که آنها را ببیند اثرگذار است. برند سازی یکی دیگر از اهداف این تبلیغات به شمار می رود. ترکیب طرح بزرگ، نوآوری، خلاقیت و گاهی استفاده از تم های سرگرم کننده یا حتی طنز از ویژگی های تبلیغات خلاق در بیلبوردها است.
تبلیغات زیر برای شرکت های مختلفی طراحی شده است که به نوبه خود معروف هستند.

بیلبرد, بیلبورد, بیلبورد تبلیغاتی چیست, بیلبورد تبلیغاتی جالب, تبلیغات روی بیلبورد, تبلیغات بیلبوردی, تبلیغات در بیلبورد, مزایای تبلیغات بیلبوردی, تبلیغات در اتوبان

وقتی که تبلیغات محیطی رواج پیدا کرد؛ بیلبوردها جایگاه خاصی را پیدا کردند. در این روند شرکت های سرمایه گذاری که در زمینه ی بیلبورد تبلیغاتی فعالیت می کردند؛ پول زیادی به دست آوردند زیرا بر همه ثابت شده بود که تبلیغات بیلبوردی تا چه اندازه اثرگذار هستند.

بدون شک، یکی از گران ترین گزینه های تبلیغاتی وقتی که شما بخواهید تبلیغات محیطی انجام دهید، استفاده از بیلبورد تبلیغاتی است. پس با وجود انواع گزینه های متفاوت و متنوع تبلیغاتی، چرا باید از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

مهارتی به نام تبلیغ نویسی!

تبلیغ نویسی مهارتی است که طی سال ها رشد کرده و در ساخت تبلیغات بسیار ضروری است و هم اکنون به عنوان شغلی به شمار می رود که شرکت های تبلیغاتی به آن نیاز دارند و اگر شما کسب و کاری برای خود دارید امتیاز ارزشمندی است.

بهتر است کمی با این مهارت آشنا شوید تا بتوانید در ساخت تبلیغات تان از آن استفاده کنید. اصول کلی آن تقریبا در هر تبلیغی از جمله تبلیغات اینترنتی، چاپی، پیامکی و… یکسان و کاربردی است و باعث می شود فروش شما نسبت به تبلیغات عادی افزایش چشمگیری پیدا کند. در ادامه به چند روش تبلیغ نویسی اشاره می کنیم.

قوانین تبلیغات را جدی بگیرید

تجارت بدون تبلیغات همچون راه رفتن در تاریکی است. در این شرایط شاید خودتان بدانید چه می کنید، اما مطمئنا دیگران از شما خبری نخواهند داشت. تبلیغات تأثیرگذار باعث می شود تا نام شما به خوبی در ذهن مردم باقی بماند. در واقع تبلیغات خوب به شما کمک می کند تا به اهداف تان در زمینه جذب مشتری برسید و بتوانید تولیدات و خدمات مورد نیاز مصرف کنندگان را در اختیارشان قرار دهید.

مدل‌ AIDAS در تبلیغات

مدل اولیه‌ی AIDA در حدود ۷۵ سال قبل طراحی شده و در سال‌های اواخر قرن گذشته با افزودن حرف S به صورت AIDAS تکامل یافته و کماکان یک ابزار آموزشی معتبر و قابل اجراست. مدل AIDAS از ترکیب حروف اول کلمات زیر تشکیل شده است:

نقش تبلیغات در بازاریابی

یکی از روشهای شناساندن و معرفی کالا یا محصول به مصرف کننده نهایی، اطلاع رسانی از طریق تبلیغات می باشد. در صورتی که تبلیغات درست و بجا باشد می تواند موجب رونق تجارت و افزایش سطح کیفی کالا نیز باشد.

امروزه تبلیغات یکی از پرقدرت ترین ابزارهای مدیریتی در بازاریابی است و هنوز هم هستند شرکتهایی که سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه انجام میدهند. در واقع تبلیغات وسیله ایست جهت تسریع در حرکت کالا از نقطه تولید به مصرف. در این موضوع سعی شده کوتاه به انواع تبلیغات، هدف تبلیغات و روشهای موثر در تبلیغات پرداخته شود.

۱۴ ایده ثابت شده برای تبلیغات ارزان

شما نیاز دارید که برای کسب‌وکار خود تبلیغ کنید، اما برای این تبلیغ ۲ قانون کلی وجود دارد:

تبلیغات در درجه اول باید کم‌هزینه بوده و برای یک مجموعه مخاطب هدف باشد.

چه کسی دوست دارد میلیون ها تومان هزینه کند برای دسترسی به افراد و مشتریان بالقوه‌ای که در کشوری غیر از ایران هستند. در حالیکه شما در تهران حضور دارید، متوجه منظور من شدید؟

این ۱۴ پیشنهاد را برای تبلیغات کم‌هزینه و محلی در نظر داشته باشید.

موفقیت به سبک آژانس های تبلیغاتی

یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که آژانس‌های تبلیغاتی باید به آن بپردازند، تعیین اهداف مورد نظر است؛ به گونه‌ای که خط‌ مشی کلی آژانس مذکور مطابق با اهداف فوق حرکت کرده و رسیدن به این اهداف، سرلوحه دستورالعمل‌های اجرایی آن قرار بگیرد. به همین منظور در ادامه چند هدف اساسی را که برای تمام آژانس‌های تبلیغاتی صدق می‌کند، ذکر خواهیم کرد. در نظر گرفتن اهدافی که در ادامه بیان می‌شوند، در موفقیت یک آژانس تبلیغاتی بسیار مؤثر بوده و نتایج مثبتی را در پی خواهد داشت.

تبلیغات مقایسه‌ای

تبلیغات مقایسه‌ای به این معنا است که شما به‌طور مستقیم محصول یا کسب‌وکار خودتان را با محصول یا کسب‌وکار یکی از رقبا مقایسه می‌کنید. این رویکرد نسبت به تبلیغات عموماً توسط شرکت‌ها در قالب یک استراتژی جایگاه‌یابی رقابتی در بین فعالیت های بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد. در بازارهای به‌شدت رقابتی، تبلیغات مقایسه‌ای به‌طور بالقوه راه و روشی برای متمایز ساختن خودتان از دیگر رقبا در ذهن مصرف‌کنندگان است.

تبلیغات اینترنتی را دست کم نگیرید

امروزه روش های متفاوت و بیشماری جهت انجام تبلیغات توسط شرکت های مختلف به کار گرفته می شود که می توان یکی از اثرگذارترین این روش ها را تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات در دنیای مجازی قلمداد کرد.

تبلیغات اینترنتی مزایای زیادی دارد و از این رو در حال حاضر به یکی از اساسی ترین ابزار تبلیغاتی شرکت های بزرگ دنیا تبدیل شده است. در مقاله ذیل به ذکر چند نمونه از این مزیت ها خواهیم پرداخت:

صفحه1 از5

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

حداکثر شادی و خشنودی انسان‌ها زمانی به دست می‌آید که در شغل هم‌راستا با شخصیت (هوشمندی) خود, به کار گمارده شوند.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA