بیلبرد, بیلبورد, بیلبورد تبلیغاتی چیست, بیلبورد تبلیغاتی جالب, تبلیغات روی بیلبورد, تبلیغات بیلبوردی, تبلیغات در بیلبورد, مزایای تبلیغات بیلبوردی, تبلیغات در اتوبان

وقتی که تبلیغات محیطی رواج پیدا کرد؛ بیلبوردها جایگاه خاصی را پیدا کردند. در این روند شرکت های سرمایه گذاری که در زمینه ی بیلبورد تبلیغاتی فعالیت می کردند؛ پول زیادی به دست آوردند زیرا بر همه ثابت شده بود که تبلیغات بیلبوردی تا چه اندازه اثرگذار هستند.

بدون شک، یکی از گران ترین گزینه های تبلیغاتی وقتی که شما بخواهید تبلیغات محیطی انجام دهید، استفاده از بیلبورد تبلیغاتی است. پس با وجود انواع گزینه های متفاوت و متنوع تبلیغاتی، چرا باید از بیلبوردهای تبلیغاتی استفاده کنیم؟

 

بزرگترین فایده ای که بیلبورد دارد این است که مردم آن را می بینند. در واقع می توان گفت از ویژگی های منحصر به فرد تبلیغات بیلبوردی؛ همین قرار گرفتن به سادگی در معرض دید عموم است. بیلبوردها فضای اطراف خود را نیز به سادگی تحت تاثیر قرار می دهند یعنی از فاصله ای دورتر در معرض دید هستند و ذهن شخص را درگیر خود می کنند. به نظر می رسد که در طول جاده ها و بزرگراه ها؛ مردم تبلیغات شما را خواهند دید چه آن را دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند!

 

تاثیرات بیلبورد تبلیغاتی


حقیقت این است که بیلبورد ها توجه افراد را به خود جلب می کنند بدون آنکه آنها بخواهند! در واقع، مردم با دیدن یک بیلبورد؛ پیامی را که شما سعی کرده اید به آنها بفهمانید؛ متوجه می شوند؛ موضوعی که شاید تا کنون در دسترس آنها نبوده است و از آن مطلع نبوده اند.

 

چه چیزی یک تابلوی تبلیغاتی را موثر تر می کند؟


شما باید یک مشاور یا راهنما برای طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی داشته باشید یا اینکه این کار را به یک تیم متخصص بسپارید تا بتوانید راحت تر به هدف تان برسید. وقتی شما هدف تان را برای افراد حرفه ای در تبلیغات توضیح دهید آنها می توانند بهترین زبان را برای برقراری ارتباط با مخاطبتان پیدا کنند و بهترین ایده ها را برای طراحی در اختیارتان قرار دهند. ممکن است بعد از صحبت با تیم حرفه ای؛ شما خودتان نتوانید یک طراحی مناسب برای بیلبورد تبلیغاتی تان داشته باشید؛ حتی ممکن است از روش های رایج و محبوب و به اصطلاح جوان پسند خوش تان نیاید یا به هدفی که می خواهید نرسید.

 


سعی کنید انتخاب های خلاقانه و جذاب داشته باشید البته در حد تعادل، اگر بیش از اندازه حرفه ای کار کنید ممکن است پیام تبلیغاتی شما دیر منتقل شود یا اصلا منتقل نشود! پس با یک طراحی ایده آل و مناسب اجاز دهید تا هدف از طریق بیلبورد منتقل شود.
خلاقیت نقش بسیار مهمی در طراحی و ساخت بیلبورد تبلیغاتی دارد؛ صرف نظر از اینکه شما می خواهید یک رویکرد رسمی تری برای محصولات یا خدمات خود داشته باشید؛ باید به پیامی فکر کنید که از طریق بیلبورد تبلیغاتی شما می خواهد منتقل شود؛ در واقع پیام شما باید لااقل در صنف خودتان متفاوت با پیامهای تبلیغاتی سایر رقیبان تان باشد.

 

 

  تولید محتوا : تحریریه سایت پایگاه داده کسب و کار

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.



لطفا پازل زیر را جهت تشخیص اسپم ، تکمیل نمایید

رسانه

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

مدیران پیروزمند دنیای امروز, رمز پیروزی سازمان خود را بهره‌مندی از انسان‌ها فرهیخته می‌دانند.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA