چهار روش ساده برای جذب مشتری جدید

بسیاری می‌گویند پیدا کردن مشتری جدید، من می‌گویم: خرید مشتری جدید!
دلیل آن چیست؟ اگر لحظه‌ای بایستید و به هزینه‌ای که برای جذب مشتری‌های جدید پرداخت می‌کنید، فکر کنید، می‌توانید به درستی تصمیم بگیرید که منابع مالی و زمانی خود را در کجا صرف کنید.
اهمیت این موضوع برای تازه‌کاران بسیار بیشتر است. آن‌ها نه تنها منابع محدودی برای تخصیص به جذب مشتری دارند، بلکه با یک یا دو بار خرید مشتری سود زیادی به دست نمی‌آورند و باید قادر باشند او را به مشتری دائمی خود تبدیل کنند.

چهار راه برای افزایش سهم صدا

مفهوم “گوش دادن به گفت‌وگوها” هسته‌ی اصلی اکثر برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است. درصدی از همه‌ی گفتگوها و محتوای آنلاین در مورد شرکت شما در مقایسه با رقبای‌تان، سهم صدا نامیده می‌شود. در این‌جا چهار کلید برای افزایش سهم صدای شما وجود دارد.

5 مرحله تا تبلیغات کلیکی موثر

در مقایسه با تبلیغات سنتی که مانند یک قمار بی تاثیر است، راه بهتری برای بدست آوردن ترافیک هدفمند، غیر از تبلیغات در موتورهای جستجو بر اساس عملکرد کلید واژه های مورد استفاده، وجود ندارد. اگر به خوبی با چگونگی و روش کار تبلیغات کلیکی آشنا نیستید، می توان گفت آنها لینک هایی هستند که به ازاء پرداخت هزینه در زمانی که جستجویی مرتبط با آن‌ها را در موتورهای جستجو یاهو، گوگل یا مواردی از این دست انجام می دهید، به شما نشان داده می شوند.

پشتگرمی ایران رادیاتور به نوه عمویادگار

عمو یادگار ظاهرا دیگه رفته تو غار و نوه اش را فرستاده تا برای شرکت ایران رادیاتور تبلیغ کند، اینکه عمویادگار چه کسی است چندان معلوم نیست و به جز یک شعر از شاملو و یک فیلم سینمایی و یک کتاب داستان کودکانه چیز زیادی نمیتوان در مورد عمویادگار پیدا کرد، اما عمویادگار هر کسی که باشد در خاطره همه افرادی که در سنین بالای 20 سال هستند به عنوان کاراکتر اصلی شرکت ایران رادیاتور به خوبی نقش بسته و تثبیت شده است.
حرفه ای بودن عمویادگار در حوزه تبلیغ باعث شده است که نوه او نیز بتواند حرفه ای عمل کند و دوباره به عنوان یک کاراکتر جدید وارد میدان شود و نام ایران رادیاتور را در خاطر ایرانیان زنده کند.

تبلیغاتِ واکنشی

تبلیغات صنعت پر هزینه ای است و برای آژانس های تبلیغاتی معمولا هفته ها و ماه ها وبعضا یکسال طول می کشد تا یک کمپین از مرحله ایده به اجرا برسد و معمولا نتایجی که بیشتر کمپین های تبلیغاتی دارند به مرور خود را در میزان فروش یا بازگشت سرمایه یک سازمان نشان می دهند.

راه‌هایی برای بهبود به اشتراک‌گذاری ویدئو‌های کسب‌وکار

ساخت یک ویدئو راه بسیار مناسبی برای به نمایش گذاشتن خدمات شما است. اگر مردم ویدئوهای کسب‌وکار شما را تماشا کنند زمان و تلاش‌های شما به نتایج خوبی منجر خواهد شد. اما چگونه می‌توانید قدرت به اشتراک‌گذاری آنلاین خود را افزایش دهید؟
مطالعه‌ی موارد زیر شما را در بهبود به اشتراک گذاری ویدئوهای کسب‌ و کاری‌تان کمک خواهد کرد.

سیا ساکتی و تبلیغات اجتماعی

انیمیشن به خاطر جذابیت‌های بصری و امکان نمایش خلاقیت‌های ذهنی نامحدود همیشه از جذاب‌ترین رسانه‌ها یا ابزارها به شمار می‌رود و حوزه سرگرمی همیشه از این ابزار به بهترین نحو استفاده کرده‌است. حوزه تبلیغات نیز از ویژگی‌های مثبت انیمیشن تا حدودی بهره برده و به خصوص در تبلیغات مرتبط با کودکان توانسته تاثیر خود را ثابت کند.

تفاوت بین ترویج و تبلیغات چیست؟

برخی از کسب‌وکارها مجموعه فعالیت‌های مرتبط با تبلیغات و ترویج محصول را در ذیل یک مجموعه هزینه طبقه‌بندی می‌کنند و مسئولیت‌های هر دو بخش را بر عهده یک مدیر قرار می‌دهند. در حالی‌ که . . .در حالی که تبلیغات عموما اشاره به پیام‌های کنترل‌شده و هزینه‌بر در رسانه‌های مختلف دارد اما ترویج اشاره به فعالیت‌های بازاریابی هزینه‌بر و رایگان از قبیل فروش و طرفداری از یکسری فعالیت‌ها دارد. اما در واقع تا زمانی که شرکت شما آنقدر بزرگ و گسترده شود که قادر به داشتن هر دو دپارتمان باشید، بهتر است بخش تبلیغات و ترویج را در کنار بخش روابط عمومی و تحت مدیریت یک مدیر ارشد بازاریابی قرار دهید.

تفاوت بین تبلیغات اخلاقی با تبلیغات غیر اخلاقی

بطور کلی کسب و کارها در میانه یک بازی برای کسب درآمد بالاتر قرار دارند و تبلیغات در این بین تاثیر بسیار زیادی در فروختن یک محصول خاص بازی می کنند. اما . . . اما همچنان که بسیاری از افراد در تلاش برای رسیدن به این مقصود هستند، تبلیغات گاهی اوقات می تواند برای یک کسب و کار در کنار خوب و مفید بودن، مضر هم باشد و تشخیص خطوط مرزی بین این دو بسیار سخت تر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد. وفادار ماندن به یک اصل و بنیان تبلیغات اخلاقی به معنای توجه کامل داشتن به چندین تفاوت کلیدی می باشد.

صفحه5 از5

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

به کارکنانتان بگویید هیچ‌گاه اجازه ندهند قربانی واقع شوند; اما اگر چنین احساسی دارند بهتر است بروند جای دیگری کارکنند.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA