محتوی بی نقص یک بنرهدف را به خاطر داشته باشید

یک بنر تبلیغاتی باید یک هدف ساده داشته باشد. ما نمی گوییم نباید ذهنیت مثبت از برند خود ارائه دهید، یا نباید مشتری خود را ترغیب کنید، یا هر هدف مشترک دیگری که همه بنر های تبلیغاتی دنبال می کنند را نادیده بگیرید و بنری خلاق داشته باشید. اما به یک هدف ساده، قابل اندازه گیری و عملی اشاره می کنم. هدف تبلیغات چیست؟ می خواهید مشتریان شما چه کاری انجام دهند؟

حقیقت این است که 95 درصد مواقع هدف واقعی یک بنر تبلیغاتی اینترنتی این است که مشتری روی آن کلیک کند

5 درصد هم می خواهند که مشتری با بنرشان تعامل داشته باشد یا برند آنها را بشناسد و آن 5 درصد هم مرا شگفت زده می کنند. چرا تعامل مشتری با بنر شما از افتادن در قلاب شما مهمتراست؟ از بسط دادن به اهداف جاه طلبانه و دست نیافتنی بپرهیزید. وظیفه یک بنر تبلیغاتی اینترنتی این نیست که ثبت نام افراد در خبرنامه شما را افرایش دهد، آنها را ترغیب کند تا در رقابتی شرکت کنند یا حتی فروش شما را افزایش دهند مگر اینکه دکمه لاگین یا خرید شما بر روی بنر تان باشد. هدف بنیادین در بنر تبلیغاتی اینترنتی این است که افراد را به صفحه مورد نظر خود هدایت کند. و آنگاه همین که به دیدن صفحه مورد نظر راضی شدند، شما می توانید آنها را به خرید، ثبت نام یا هر کار دیگری ترغیب کنید. به زبان ساده باید مرحله به مرحله عمل کنید.

کوتاه و گزیده

قرار نیست در یک بنر تبلیغاتی سخنوری کنید، عبارات طنز یا سخنان زیبا قرار دهید. شما که نمی خواهید تیتر اصلی و هدف تبلیغات شما تحت تاثیر آن قرار گیرد. یک بنر تبلیغاتی فضای محدودی دارد با مقدار زیادی متن بنر شما مانند بادکنکی که زیادی باد شده خواهد بود. متن بنر باید بین 5 تا 10 کلمه و یک عبارت ترغیب کننده به عمل محدود شود. هدف شما این است که مشتری بر روی بنر شما کلیک کند پس عبارت هایی ساده و کوتاه انتخاب کنید و به ساده ترین زبان ممکن او را به این عمل ترغیب کنید. به شما اطمینان می دهم که اگر عبارت تبلیغاتی شما کوتاه و ساده باشد مشتریان بیشتر به آن توجه خواهند کرد.

برای دیدن و فهمیدن پیام شما آنها زمان کمی دارند و تلاش کمی خواهند کرد و هر زیاده گویی در بنر آنها را از توجه به بنر شما منحرف خواهد کرد.

 


قول بدهید!

از خود این پرسش را بپرسید: « فایده کالا یا خدمات من برای مشتریانم چیست؟» اگر توانستید درک درستی از این موضوع داشته باشید آنگاه می توانید تمایل آنها را برای کلیک بر بنر و دیدن صفحه مورد نظر خود تحریک کنید. آیا تخفیفی مشتری پسند در اختیار آنها قرار می دهید یا یک نمایش کمدی منحصر به فرد را در وب سایت خود قرار داده اید که مورد علاقه مشتری هدف شماست؟ بدون اطلاعات کامل و دقیق از آنچه که ارائه می کنید جلب توجه مخاطب کار بسیار سختی خواهد بود. سعی نکنید معماگونه رفتار کنید تا مشتری خودش حدس بزند منظور شما چیست بلکه کاری کنید که با یک نگاه منظور شما را درک کنند و روی بنر تبلیغاتی شما کلیک کنند.

فقط به اندازه یک نگاه فرصت دارید با یک نگاه او را قانع کنید!

اینجا کلیک کنید را حذف کنید!

همه ما از دیدن این عبارت تکراری خسته شده ایم با حذف آن به مشتری خود این فرصت را داده اید که به پیام اصلی شما بیشتر توجه کند. این یک عبارت ترغیب به عمل است که خیلی تکراری و خسته کننده شده است. این گونه عبارات تاثیر مثبتی نخواهند داشت در حالی که به چنین عبارتی نیاز دارید پس باید کمی ابتکار به خرج دهید و به گونه ای از عبارتی جایگزین استفاده کنید که جدید تر باشد و در عین حال پیام منحصر به فرد شما را هم در خود داشته باشد. می توانید از عباراتی مانند «تخفیف بگیرید» یا «فیلم کمدی رایگان» استفاده کنید یا برای یک وب سایت آموزش آشپزی می توانید از عبارت «ببینید چه می پذیم» استفاده کنید. پیام منحصر به فرد شما فرد را به عمل کردن یا همان کلیک کردن ترغیب می کند و در مقایسه با آن دکمه خسته کننده و تکراری کلیک کنید به بهترین شکل از بنر گرانقیمت تبلیغاتی خود استفاده کرده اید و به این ترتیب می توانید ارزش واقعی را نصیب خود کنید.

هویت خود را مشخص نمایید

آیا توجه کرده اید که مردم چقدر به تبلیغات بدبین شده اند حتی برخی نگران هستند که اگر بر روی یک بنر تبلیغاتی کلیک کنند ممکن است کامپیوتر آنها به بد افزار ها و ویروس های مختلف آلوده شود. بی شک همه در کلیک کردن بر روی بنر های تبلیغاتی قدری مشکوک هستند و به هین دلیل باید هویت خود را مشخص نمایید. با اعتبار بالا عمل کنید و تا بیشترین حد امکان اعتماد سازی کنید. تصویر بنر شما باید شناسه ای از شما داشته باشد. سعی نکنید از اینترنت طرحی را برای بنر خود کپی کنید. طرح یا طرح های منحصر به فرد خود را داشته باشید که مشتریان شما را با آن بشناسند.

یک بنر معتبر و حرفه ای در کنار متن تبلیغاتی مختصر و موثر می تواند به بهترین شکل پیام شما را منتقل کند. با مشتری خود به صورت بی پرده صحبت کنید و پیام کمپانی خود را از طریق تبلیغات در بین مشتریان احتمالی خود ترویج کنید. مشتری هدف خود را مستقیما نشانه بگیرید البته با پیام مناسب و ترغیب به کلیک کردن (و دوباره فراموش نکنید که هدف شما بالا بردن نرخ کلیک است.)

این مورد را ارزیابی کنید
(17 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.



لطفا پازل زیر را جهت تشخیص اسپم ، تکمیل نمایید

ورود کاربران

سخن روز

هرگاه در بازی شطرنج در حای باختن هستم, به طور پیوسته از جای خود بلند شده و سعی می‌کنم صفحه را از پشت سر رقیبم نگاه کنم, آن گاه به حرکت‌های احمقانه‌ای که انجام داده‌ام پی می‌برم

resources

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA

عضویت در خبرنامه

Go to top
×

فروشگاه ساز