اتلاف

پرسش

 

تولید‌کننده لوازم و تجهیزات کشاورزی هستم. به تازگی نرخ کیفیت محصولات تولید شده ما کاهش پیدا کرده و محصولات معیوب بسیار زیادی در انبارها ذخیره شده است؛ از نظر شما برای عدم بروز این اتلاف باید چه اقداماتی را انجام داد؟

۱۲ درس مهم در خرده فروشی

بیشتر خرده فروشان را می توان به دو دسته تقسیم كرد: آنهایی كه در برابر تغییرات مقاومت می كنند و آنها كه تغییرات را می پذیرند. برترین خرده فروشان در دسته دوم جای دارند. آنها نه تنها تغییرات را می پذیرند، بلكه برای روبرو شدن و پاسخ دادن به تغییرات كاملاً آماده هستند. اگر شما ۱۲ مورد كــــــاربردی كسب و كار خرده فروشی را به كار ببرید، كارهایتان را ساده تر، سودتان را چند برابر و احتمال موفقیت خود را افزون تر خواهید كرد. این درسها براساس سالها تحقیق و تجربه عملی صدها خرده فروش كوچك و متوسط در تمامی نقاط جهان است كه به درجات بالایی از موفقیت بی سابقه رسیده اند.

10 رنگی که باعث افزایش فروش‌ می شود

بازاریابان و طراحان گرافیک از مدت‌ها پیش می‌دانستند که برخی رنگ‌ها تمایل به تحریک برخی حواس در مشتریان داشته و از این طریق نقش عمده‌ای در موفقیت کمپین‌های بازاریابی بازی می‌کنند.

در ادامه به معرفی فهرستی شامل 10 رنگ مختلف می‌پردازیم که موجب افزایش فروش شده و به احساسی که آن را تحریک می‌کند هم اشاره می‌کنیم:

مشکل فروش

پرسش

 

تولید‌کننده لوازم هنری و نقاشی هستم که به تازگی با مشکلات فروش همراه شده و با اینکه محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کنیم، اما وضعیت نامناسب بازار در چند ماه گذشته باعث کاهش فروش شرکت ما شده است. از نظر شما در خصوص بازاریابی و کسب سهم بیشتر بازار چه تصمیماتی را می‌توان اتخاذ کرد و چه برنامه‌ریزی‌هایی را باید در این خصوص لحاظ کرد؟

بررسی دلایل عدم خرید مردم از شما

در این مقاله ده دلیل ساده ولی مهم عنوان شده که می توانند در مورد تجارت شما هم صادق باشند. شاید بارها این سوال را از خود پرسیده باشید که چرا مردم از من خرید نمی کنند. دلایل زیر به شما کمک می کنند تا استراتژی بازاریابی و فروش تجارت الکترونیکی خود را بازنگری کنید.

با این شش قدم ساده فروش خود را انجام دهید

وقت خود را با تلاش برای فروش به افرادی که علاقه‌مند نیستند، بودجه‌ی کافی ندارند یا مسئول خرید نیستند، یا هر کس دیگری که قرار نیست به شما جواب مثبت بدهد، هدر ندهید. وقتی مشتریان مناسب را پیدا می‌کنید، با شش قدم ساده زیر فروش خود را انجام دهید.

ارتباط مؤثری برای فروش بیشتر ایجاد کنید

همه کارهای ما نوعی ارتباط است و همه سعی داریم تا به طریقی در دیگران نفوذ کنیم . تحقیقات نشان داده 70 تا 75٪ وقت انسانه صرف برقراری ارتباط می شود. بهتر و بیشتر حرف زدن ، ملاک ارتباط مؤثر نیست بلکه توجه به حرکات ،استفاده از حرکات و گوش دادن فعال ، باعث ایجاد ارتباط مؤثر می گردد.

۱۰ استراتژی مهم در مدیریت بخش فروش

بخش فروش یکی از مهمترین بخشهای بنگاه و سازمان می باشد و مدیریت این بش نیز مهمتر.
بخش فروش درواقع گلوگاه استراتژیکی بنگاه است.که باید با یک سری استراتژیهای راهبردی ،این بخش را تقویت کرد اصولی را در این مقاله که با استفاده از روش تحقیق پیمایشی و یا زمینه یابی صورت گرفته برایتان بیان می کنیم که با نصب اصولی این راهبردها بتوان این گلوگاه استرتژیکی را تقویت نمود.
در این مقاله که چکیده ای از تحقیق و پرس و جو از چندین بنگاه موفق بوده است توانستیم ۱۰ مورد از مهمترین استراتژیهایی که باعث شده این بنگاه ها در قسمت مدیریت بخش فروش موفق عمل کنند را برایتان آورده ایم که با تمرین و ممارست قادرخواهید بود به راحتی این قسمت مهم را درشرکت یا بنگاه تقویت نمائید.

فرضیات مطرح در کسب و کارمهمترین فرضیاتی که معمولا در هر کسب و کار مطرح است به شرح زیر است:
1- فرضیات فروش:

فرضیات فروش حساس ترین فرضیات هر پیش بینی هستند چون میزان فروش است که حجم کارها را تعیین می کند .فرضیات فروش باید برمبنای اطلاعات بازار و راهبردهای بازاریابی و موقعیت یابی باشند .بسیاری از محصولات مشخصات فصلی دارند :یعنی در فصل های مختلف قیمت یا تقاضای متفاوتی دارند که باید در پیش بینی ها در نظر گرفته شوند.اگر کسب و کار،چند خط تولید مختلف داشته باشد ،برای هر خط تولید باید پیش بینی مجزایی تهیه کرد.اگر محصولی برای چند بازار متفاوت تولید می شود ،باید برای هر بخش بازار پیش بینی مجزایی تهیه شود.در بعضی موارد ،ممکن است لازم باشد چند حالت مختلف یا اصطلاحا چند سناریوی مختلف برای پیش بینی ها تهیه شود.

تفاوت بازاریابی و فروش در چیست

در آگهی های جذب کارشناس یا کارمند یا مدیر فروش، اغلب دیده می‌شود که واژه ی «بازاریاب» به اشتباه بجای واژه ی «فروش» بکار می‌رود. واقعیت این است که بازاریاب ها( Marketers ) فروشنده نیستند! بازاریاب ها افرادی هستند متخصص و تحصیلکرده در حوزه های بازاریابی و بازرگانی و آگاه به امور مدیریتی، سازمانی، روانشناسی، فنون مذاکره و ارتباطات و … . توجه داشته باشید که یافتن افرادی که واقعاً در این زمینه حرفه ای و کارشناس باشند به سادگی امکان پذیر نیست!

صفحه5 از7

ورود کاربران

سخن روز

زمانی دست از کار بکشید که کار شما انجام شده باشد, نه آنگاه که خسته شده‌اید.

resources

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA

عضویت در خبرنامه

Go to top