اژدهایی خاموش به نام تلقین

در شرایط اقتصادی ناسازگار با کار و کسب یکی از بدترین اعمالی که میتوان انجام داد گوش دادن به صحبتها و اخبار نا امید کننده است زیرا این قبیل امور مانند دامی سمی است که تمامی قوه خلاقه انسان را فلج کرده و از انجام هرگونه کار مثبت جلوگیری می کند.

به همین ترتیب افرادی هم که دائما غرغر می کنند و اخبار بد را نقل می کنند میتوانند مشکل آفرین باشند ، پس اگر می خواهید در شرایط سخت هم بتوانید کار و کسب خود را رونق دهید از موارد ذکر شده دوری کنید.

19 عادت غیر‌ حرفه‌‌ای در محیط کار

کسانی که در محیط‌های اداری و شلوغ کار می‌کنند، گاهی اوقات دشوار است که روی تمام رفتار‌های خود تسلط داشته باشند و کاری غیر‌عادی و نامتناسب با محیط کار انجام ندهند. بعضی عادت‌ها باعث می‌شود بدون این‌که حتی متوجه شویم، در دید همکاران و حتی رئیس خود تبدیل به یک کارمند نالایق و غیر‌حرفه‌ای شویم. ترک کردن این عادت‌ها کار سختی نیست اگر از آن‌ها آگاه باشیم. در این‌ مقاله با عاداتی غیر‌حر‌فه‌ای در محیط کار آشنا خواهید شد.

 این شش کارمند بدقلق را مهار کنیدبه عنوان یک کارآفرین، ممکن است فکر کرده باشید که با انتخاب کردن همکارهای‌تان، از کارمندان دشوار و بدقلق در محیط کار فرار کرده‌اید. ولی این جماعت همه جا سر و کله‌شان پیدا می‌شود، حتی در محیط کاری که شما ساخته‌اید.

مجله‌ی آنترپرینر و موسسه‌ی کالچر‌ای کیو در حال تحقیق درباره‌ی برترین فرهنگ‌های شرکتی هستند تا در فهرست سالانه‌ی مجله‌ی ویژه‌ی آنترپرینر آورده شود. آیا شرکت شما آن‌چه را که برای قرار گرفتن در این فهرست ضروری است دارد؟ احتمالا همان‌طور که از قبل می‌دانید، آدم‌های دشوار و بدقلق می‌توانند تاثیر منفی بر عملکرد و روحیه‌ی تیم داشته‌باشند. حال که شما رهبر یک کسب و کار هستید، پرورش مهارت‌هایی برای شناسایی و کنار آمدن با کارمندان دشوار و بدقلق می‌تواند به شما کمک کند تا به هدایت شرکت به سوی موفقیت ادامه دهید. در راستای این هدف، با خصوصیات شش نوع از فراوان‌ترین کارمندان دشوار و بدقلق آشنا شوید.

اسراری که در دانشگاه آموزش نمی‌ دهند

ریچارد برانسون، رئیس گروه ویرجین (Virgin Group) است. در ابتدای کارش در سال ۱۹۷۰ وی یک فروشگاه کوچک به نام (virgin record) به راه انداخت. این در حالی بود که چند سال قبل از دبیرستان اخراج شده بود و تنها تجربه کسب و کار وی پیش از آن راه اندازی یک مجله شخصی بود.

سرمایه برانسون ۵٫۱ میلیارد دلار است و رئیس گروه ویرجینی است که متشکل از ۴۰۰ شرکت در سراسر جهان است. تنها هشت فقره از این شرکت ها بیش از یک میلیارد دلار در سال درآمد دارند. در طول ۴۰ سال گذشته، برانسون تنها از طریق آزمون و خطا رموز کسب و کار را یاد گرفته است تا دریابد چگونه به ساخت یک امپراتوری از شرکت های نوآورانه باید ادامه دهد.

بررسی شش نوع رایج از مدیریت

چه عواملی باعث می‌شوند یک مدیر بزرگ به‌وجود آید؟ با وجود اینکه اجزای اصلی رهبری سازمان در همه جا یکسان است (قضاوت درست، حفظ یکپارچگی و مهارت‌های انسانی) اما موفقیت کامل در رهبری سازمان نیازمند مولفه‌هایی است که خاص هر فرهنگ باشد.

دلیل اصلی این امر آن است که فرهنگ‌ها از لحاظ تئوری‌های مفهومی در رهبری سازمان با هم تفاوت دارند، یعنی همان باورهای پنهان درباره ظرفیت‌هایی که افراد باید از خود نشان دهند تا به‌عنوان رهبر سازمان پذیرفته شوند. بسته به ویژگی‌های مختلف فرهنگی، روش‌های مدیریتی معمول یا گرایش های رفتاری شما می‌تواند برایتان یک سرمایه یا یک نقطه ضعف به‌حساب بیاید.

رهبران سطح ۵

مقدمه:
رهبری یک تیم یا گروه به طور موفق، یک مهارتی است که وقت بر با زمان بر،است .وفعالیتی است که، فداکاری فکری و عملی می خواهد و کاری، تصادفی نیست.
کسانی که آنرا تصادف یا فرآیند بی هدف می دانند، سخت در اشتباه اند زیرا نه تنها مدیریت و رهبری، بلکه هیچ فرایندی را در طبیعت نمی توان یافت که تصادفی باشد .
پس حتی همان طوری که می دانیم طبق نظریه نظم در نظمی، در داخل هر نوع سیستم بی نظمی هم، یک نظم و هماهنگی وجود دارد .

توصیه هایی برای داشتن محیط کار شاداب

داشتن محیط کار سالم، یک معادله ی برد-برد برای هر دو طرف است؛ هم کارفرما و هم کارمند.لای استرینگر، متخصص طراحی محیط کار و نویسنده، در مورد اینکه مدیران کسب و کار ها چگونه می توانند محیط کار کارکنان خود را سالم و با نشاط نگه دارند توصیه هایی دارد که در ادامه آنها را از نظر خواهید گذراند...
اگر یک چیز باشد که اکثریت قریب به اتفاق کارکنان در موردش هم فکر باشند، آن چیزی نیست جز اینکه محیط های کاری امروز، از لحاظ سلامت جسمی و روحی افراد مشغول در آنها، در وضعیت مطلوبی قرار ندارند.

بگذارید مشتریان فریاد بزنند

برخورد و تعامل با مشتریان خشمگین همیشه کار سختی بوده است. منظور من از مشتریان خشمگین، آن دسته از مشتریان است که اغلب اوقات از کیفیت محصولات و خدمات شما ناراضی بوده و خواهان بازگشت پول شان هستند.

این گونه مشتریان معمولا بر سر کارمندان و فروشندگان شما فریاد زده و از پرسنل شما کمتر حرف شنوی دارند. این نحوه برخورد آنان اگرچه مناسب نیست، اما راهی است که آنان برای بروز نارضایتی خود انتخاب می کنند. این نحوه اعتراض آنان، تعامل و گفت وگو را برای هر کارمند و مدیری سخت و عذاب آور خواهد کرد.

چگونه در مورد حجم کاری با رئیس خود صحبت کنید؟

 یکی از مشکلاتی که اکثر کارمندان در زمان انجام وظایف خود با آن روبرو هستند، حجم کاری است. برخی اوقات حجم وظایف محول شده به فرد بیش از توانایی‌های او است و برخی اوقات نیز کارمند از کیفیت وظیفه‌ی محول شده راضی نیست. در این مواقع بهتر است نظرات و مشکلات خود را به بهترین شکل با کارفرما و رییس خود در میان بگذارید. با ما همراه باشید.

چگونه یک مدیر برای شرکتم استخدام کنم؟

یک سوال بسیار سخت که قبل از هر انتخاب باید از خودتان بپرسید این است: آیا من می خواهم این فرد را به عنوان مدیر شرکت خود استخدام کنم؟ اما باید چه کارهایی قبل از انتخاب یک مدیر ارشد و استخدام وی برای شرکت خود انجام دهیم.

پیدا کردن شخص مناسب برای پر کردن جایگاهی در سطح ارشد برای هر شرکتی سخت است. شما باید داوطلب مناسب را تشخیص دهید، ببینید که آیا نیازهایتان را می‌شناسید یا خیر و همچنین حقوق متناسب این کار را برای وی در نظر بگیرید. به همین دلیل است که در بسیاری از موقعیت‌ها انتخاب کردن مدیر به یک پروسه‌ی طولانی و حساس تبدیل می‌شود. اما گام‌های انتخاب یک مدیر خوب چیست؟

آموزش بازاریابی,آموزش فنون مذاکره,آموزش کسب و کار,ایده های کسب و کار,راهکار موفقیت در کسب و کار

سخن روز

نقش مدیر این است که به درون فرد نفوذ کند و هوشمندی بی‌همتای او را کشف کند و به عملکرد تبدیل نماید.

ورود کاربران

عضویت در خبرنامه

ایده تبلیغات

 ایده برای تبلیغات

تبلیغ خلاقانه‌ی یک کلینیک ارتودنسی و دندانپزشکی؛

 

ایده برای تبلیغات,ایده های خلاقانه,ایده کسب درامد,ایده کسب و کار,تبلیغات محیطی

 

با ما در تلـــگــــرام

جهت عضویت در گروه های تلگرام پایگاه داده کسب و کار، لطفا اطلاعات ذیل را تکمیل نمایید تا به ما در تلگرام ملحق شوید

CAPTCHA